21 Kasım 2013 Perşembe

BBTrend tasarımı beyaz ceket


Kış günü beyaz giymeyi seven tüm zürafa düşkünlerine sesleniyorum, koşuuuuuun:)) Kış günü beyaz giymeye bayılan BB, sizin için BBTrend tasarımı kaşe beyaz ceketini görüntüledi!

Aslında ceketimin kumaşı bildiğiniz mont kumaşı.. Yünlü ve oldukça kalın. Yani öyle kaloriferli sıcak ortamlarda bayıltabilse de, ben çok üşüdüğümden dışarıda giymeyi tercih ediyorum genellikle. Düğmeleri ise tam bir sanat harikası.. Ağaç gövdesi rengi ve görünümüyle onları ilk gördüğüm anda vuruldum ve aslında bu ceketi sırf düğmeler için tasarladım, şu an itiraf ediyorum. Ceketle daha iyi bütünleşmesi için de, ön kenarların içleri dışarıdan da görünebilecek şekilde kahverengi ince bir kumaş ile çevrelendi. Bu sayede etkisi daha da artıyor bana göre..

Çok söze gerek yok, herkesin çok sevdiği bu BBTrend ceketime geçelim hemen: 



Yakası takipçilerimin yakınen bildiği oyuntusu olmayan dik yaka.. Bu görünümü seviyorum.



Hiç bir yerinde pens- kup vs. olmadığı için giydiğinizde çok rahat hissediyorsunuz. Sadece doğal bir bel oyuntusu var



Kenarları çevreleyen kahverengi kumaşın etkisi burada daha yakından görülüyor




 Ama düğmeler etkileyici değil mi, şunların güzelliğine bir bakın!



Diğer açıdan sadece 1 tane çekmişim ama zaten çok sade bir model olduğundan bunlar yeterlidir diye düşünüyorum.

Ceket klasik bir kesimde olduğundan bununla birlikte genellikle koyu renklerde sportif bir etek tercih ediyorum. Havaların biraz daha soğumasıyla kendisini bayılarak giyeceğim bu yıl.

Yeni BBTrend tasarımları devam edecek, takipte kalın;)

BB

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumunuzu onaylandıktan sonra yayınlayabiliriz, teşekkürler.