19 Kasım 2013 Salı

Kısa ara çabuk bitti, güzel fikirlerle geri geldim

Tatile giderken çiçeklerimin saksılarını büyük plastik kaplara yerleştirir, hepsini salonun ortasına toplar, kapları tıka basa su ile doldurur öyle çıkarım. Bugüne kadar tatilden dönüşte hiç çiçek kaybetmişliğim yok çok şükür. Eh çiçeklerim için bile durum böyleyken, biricik blogumu bakımsız bırakamam değil mi sevgili okurlarım? Yazılar özlenmiş, yeni fotolar bekleniyor, evet ben büyük bir koşturmaca içinde blogla ilgili bir şeyler yapamıyorum ama bu yapmayacağım anlamına gelmez. Bazen hayat, işleri senin planladığın gibi yürütmene izin vermez. Bu durumda ne yapacaksın, sen sana gösterilen plana da uymaya çalışarak huzuru bulacaksın. İşlerimle ilgili olmasa da koşuşturmacalarım, o yapılması gerekenleri yapmamış olmanın beni huzursuz edeceğini bildiğimden, gayet güzel ve keyifli geçiyor. Bizi birbirimizden biraz ayırıyor gibi görünse de, aslında öyle değil. Bu kafa durmaz, düşünür, taşınır, araştırır, sonunda da uygular.. Bakalım bu dönemin sonu bizler için neler getirecek;)

Yazılarıma ara verdiğim bu dönemde, mesajlar aracılığıyla bana ulaşan pek çok okurumla görüştük, fikir alışverişinde bulunduk. Genel olarak görüyorum ki, "Hadi artık bu işi gerçek bir işe dönüştür" isteği git gide büyüyor ve ben çok memnun oluyorum. Aslında blog işime yoğunlaşmayı planladığım önümüzdeki zamanları belki de bu yönde değerlendiririm kim bilir?

Ama tabi bu sırada, tatsız bir gelişme de oldu ve evdeki dikiş makinemiz bozuldu! Ağır aksak dikse de zorluyor, ne yapacağız bilmiyorum. Oysa ki ne güzel kumaşlarım, ne güzel fikirlerimle buluşup giyilmeyi bekliyorlar. O işe bir el atmak gerek!

Bu kısa aramıza sizin için internetten bir araya getirdiğim fotoğraflarla son verelim. Hepsinin kaynağı net olmadığından kaynak belirtemiyorum. Ama şunu belirtmem gerek ki, burada gösterdiklerim, "işte size bir tesettür örneği, alın aynen giyin" anlamına gelmiyor. Tarzını, fikrini, belki renk uyumlarını, küçük detaylarını görün, alışverişlerinizde size küçük tüyolar olsun diye sunuyorum size böyle fotoğrafları. Bazen "bu da tesettür mü, hadi canım!" çıkışları tabi ki oluyor. Ben de diyorum ki, biraz hayal gücü, biraz olumlu bakış açısı, biraz açık fikirden zarar gelmez:) 

Buyrunuz o halde :

Evet işte tam benim tarzım bir etek:) Evde kesilmiş ve 1 yıldır dikilmeyi bekleyen bu klasik modelde bir eteğim var ama diftin kumaştan! Masmavi üzerine rengarenk çiçekleri olan harika bir diftin.. Bitirir miyim acaba bu yıl?

 Model hanımın sıkıcı pozu bir tarafa bence elbise fena değil, ben o ayakkabıları giymem orası ayrı mesele!


 Etkileyici.. Pembeler, karpuz kollar, uzun etekler, büzgüler, dağınık saçlar.. Evet romantizmi şu an buraya taşıdı.. Üzerine ne kadar romantik bir eşarp olabilir acaba diye düşündümmm.. Evet evet hemen vazgeçtim:) 


 Ofis havası..


 Güzeeeelll!!


 Okyanus kıyısında, ılık meltem eşliğinde giyilesi :))

Şimdi bu siyah üzeri kontrast desen olayını böyle görünce beğensem de, hatta kumaş olarak alıp bir şeyler dikerim desem de, yok olmuyor.. Benim ruhuma fazla geliyor.. Giysem muhtemelen akşamı edemeyip, eve gelip üzerimi değiştiririm. Ama genel olarak güzel değil mi, güzel..

 Bu fotoğrafı ciddi iş kadınlarına ithaf ediyorum (kendim için de saklasam fena olmayacak)

 Bir romantik daha! Yok ben de evdeki plise eteğimden en az 10 kombin yapıp görüntülemeliyim, bu ne yahu, yer gök plise:)
 Demek ki üzerine oturmayan elbise de mümkünmüş.. Hani şu her biri birbirinin aynısı o "harika" elbiseleri yapıp anında satan meşhuur markalara ve sitelere de bir gönderesim geldi bunu..

 Evet renk uyumu ve fikir güzel
 Bu da öyle..

İşte yine bir plise kombini, başarılı..

Kapanışı Elie Saab ile yapalım, dünyaca hayran olduğumuz o harika elbiselerden biri ile.. İçim açılıyor baktıkça, ya sizin?

Güzel haberlerle, güzel günlerde yine yazışalım olur mu?

Görüşmek üzere,
BB

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumunuzu onaylandıktan sonra yayınlayabiliriz, teşekkürler.