24 Ekim 2013 Perşembe

BBTrend bordo etek ve lacivert kazak

Blog yazarlarının en büyük probleminin fotoğraf çekmek-çektirmek olduğunu düşünüyorum. Bir kere poz vermek ayrı bir olay... Nerede çeksek, napsak derken velhasıl zor o iş. Özellikle de bizim gibi çocukluğunu ve ilk gençliğini her saniye fotoğraf çekerek geçirmemiş bir nesil için.. Mesela benim, elimdeki telefonumu yukarı kaldırıp dudaklarımı "muu" yaparak çektiğim bir tane bile fotoğrafım yok! Acaba hemen bir tane çeksem, poz verme işini kolaylaştırır mı:)) En yakın zamanda eve 38 beden güzel bir vitrin mankeni alıp, fotoğrafların en azından bir kısmını ona yıkmak istiyorum, bakalım.. Zira Mücella ile beden farkımızdan dolayı caaanım kıyafetlerim istediğim gibi gözükmüyor kendisinin üzerinde;)

Bugün, bu yıl yine ve yeniden sonbaharın rengi ilan edilen bordoyu kullandığım bir etek ve lacivert kazak ile başlıyoruz. Bu iki rengi birlikte sevmeyen yoktur sanıyorum. Risksiz, kesin sonuç.. İçine bir miktar altın rengi aksesuar ekleyerek ulaşmak istediğiniz yere daha kolay varabilirsiniz. Her ikisi de BBTrend' e ait etek ve kazaktan oluşan ve her ortamda rahatça giyilebilecek bu kombinasyon işte burada:





Kazağın en önemli özelliği vücuda oturmaması ve fazlalıkları da saklaması. Bordo-lacivert ikilisi küçük dokunuşlarla çok klasik bir çizgiden daha özgün bir çizgiye taşınabilir. Ben bunu kazağın alt kısmına, kendi kumaşından bir kemer ekleyerek yaptım. Böylece daha sportif ve genç bir algısı oldu. Biraz daha bel oyuntulu ve kemersiz hali de daha klasik sevenler için tercih edilebilir..



Kazağın alt ucunda bu şekilde bir kemeri var. Bu kemeri içe doğru kıvırınca eteğin üzerinde sportif bir görünümü oluyor.


Kazağın kolları ve bedenini bir bütün olarak düşündüm. Yani omuz dikişi yok.. Bu kol stilini seviyorum. Nostaljik ve elegan geliyor bana..

Kazağımın yakası ise bu nostaljik kol kesimini destekler şekilde, ön kısımda bir açıklığı var. Böylece hem çok sıkmıyor hem de güzel görünüyor.


 Omuz ve kol detayı


Eteğimin kumaşını bundan 3 yıl önce almıştım ve kullanmayı sabırsızlıkla bekliyordum. Bu şekilde kendinden desenli veya kabartılı kumaşlara jakarlı deniyor ve ben jakarlı kumaşlara karşı özel bir sevgi büyütüyorum içimde sevgili okurum:)) Kumaşım jakarlı dokusu sayesinde, eteğin kloş kesimini daha iyi gösteriyor ve eteğin kumaşın ağırlığıyla sönük görünmesini önlüyor. Ön ve arka yanlarda iki küçük üstten dikişli pile ile de benzerlerinden ayrılıyor. Pileler aynı zamanda kloş kesimden kaynaklanabilecek karın kısmındaki kabartıyı da engelliyor. Evet illlla ki özgün olacak benim yaptığım şeyler, başka türlü yapamıyorum ben:)






Eteğin arkasında kemerine kadar çıkan sarı metal dişli fermuar kullandım. Bu sayede çok şık ve güncel oldu.







Kemerinin kalın kesimli olması da, klasik olabilecek bir eteği daha modern bir görünüme kavuşturuyor.

Kloş olmasına rağmen, ön ve arkadaki pileler genişliği dengelediği için bedeninizi olduğundan büyük göstermeden ve hatlarınızı saklayarak çok şık görünüyor.Biraz fazlalığı olanlar da böyle bir modeli çekinmeden tercih edebilirler.

Ben bu eteği, kumaşın renginde bir mus çorap ve etek boyunun 2-3 cm altında biten siyah bir botla severek kullandım. 

Bu kombinasyonun fotoğrafları şimdilik yeterli sanıyorum. Kullandığım bu kazak ve etek, önümüzdeki günlerde farklı tarzlarda kombinasyonlarla da geçit yapacaklar. O zamana kadar siz de ben de çalışmaya devam;)

Görüşmek üzere,

BB

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumunuzu onaylandıktan sonra yayınlayabiliriz, teşekkürler.