10 Ekim 2013 Perşembe

Bayramda ne giysek?

BBTrend kışı nasıl karşılar? Cevap basit: Çok üşüyerek:) Bir süredir ev hayatına devam ediyorum, takip edenler bilirler. Bende kalıcı deformasyon bırakan iklimlendirilmiş plaza havasından, ortam sıcaklığı apartman görevlisinin iki dudağından çıkacak söze bakan ev atmosferine geçiş yapınca, sanki bana bu Ekim diğerlerinden daha bir soğukmuş gibi geldi. Nasıl bir üşümek, nasıl bir kat kat giyinmek. Bugün benim donduğum salonda üzerinde tişörtle koltukta oturan anneme sordum: "Sen üşümüyor musun?" "Yoo, içime aklet giydim ya!" :) "Hıı" dedim, "seninki de iyiymiş, kar yağsa bile sağlamdasın":)

Bu sonbahar, hem size göstermek hem de giymek için hummalı bir hazırlık içerisindeyim malum. Kumaşlar, çizimler, tasarımlar, aksesuarlar, eşarplar, şallar.. Evde her yer her yerde. Ben bu hengameyi seviyorum, öyle mi olsun böyle mi olsun, şu boy mu yoksa bu mu, bu düğme mi yoksa diğeri mi? 

Bu hengameden de çok seveceğinizi umduğum güzel şeyler çıktı. Yakında çekimlerini yapacağız ve size göstereceğim. Ama o zamana kadar, Mücella Abla üzerinde çekilmişlerle idare etmemiz gerekiyor:)

Bugün, benim çok sevdiğim, arkadaşlarımın da bayıldığı bir BBTrend eteği var huzurlarınızda. Bayılıyorlar çünkü, bu eteğin kumaşı yün, sıcacık ve harika bir dokunma hissi var. Bir arkadaşım "Bahar'cım sen her buluştuğumuzda bu eteğini giy olur mu?" derdi, eteğin kumaşını severken:) Ben de çok severek giyiyorum gerçekten. Üzerime oturmadığı için hem içim rahat ediyor, hem de ben:) Harika bir rengi var. Geçen yıl bu kumaşı alıp diktikten sonra, yanılmıyorsam İpekyol' da aynı kumaşı aynı renkte ve aynı modelde -bir farkla o miniydi- görmüş ve gülümseyerek "Bu hissi seviyorum" demiştim. E küçücük ben, koskoca İpekyol' la telepati yapabiliyorum, nasıl sevinmem;)

Bu eteği renginden dolayı, krem rengi veya kahverengi kazak ile birlikte kullanıyorum. Kahverengi deri ceket veya burada gördüğünüz kot ceket ve kahverengi kovboy çizmeleri ile de tamamlıyorum. Bayramda ne giysem diye düşünenlere, çok klasik olmayayım ama bayram havasından da çıkmayayım diyenlere güzel bir fikir..

İşte kendisi burada, buyrun izleyin:)



 Kocaman cepler, güzel cepler..


Kemer detayı.. Kemer köprüleri özellikle olması gerekenden uzun yapıldı, böylece hacimli görünüyor ve eteğin tarzını tamamlıyor. Deri kemer de benim vazgeçemediğim şeylerden..
Gizli fermuarı var 


 Pek de hanım hanımcık


Kumaşa bir de yakından bakalım

Sizin için kolyeler bile taktım Mücella' ya






 Bu da kombinasyonu


Beğendiğinizi umuyorum sevgili okuyucularım.. Sonraki gönderimde siyah abiye ceketi konu edeceğim. Uzun zamandır bekleyenler ve soranlar, sonunda muradınıza eriyorsunuz. 3 vakte kadar da yenileri gelecek:)

Şimdilik hoşçakalın,

BB 

2 yorum :

Yorumunuzu onaylandıktan sonra yayınlayabiliriz, teşekkürler.