21 Ekim 2013 Pazartesi

Bayramdan hayata geri donus

Eli öpülenler, el öpenler, daha çok yanaklara çalışanlar ile öpüldükten sonra yanaklarını silenler! Hepinize selam olsun, bir bayramı daha bitirdiniz hadi:)

Ben geleneksel olarak bayramların kalabalık kutlandığı, bayramda tatile gitmenin mümkünatının olmadığı, iyi ki de olmadığı, herkesin bir arada olmayı sevdiği, bayram kahvaltılarının yapıldığı bir ailede doğup-büyüyüp, yine aynı yapıdaki bir ailede hayatımı sürdürüyorum. Bir farkla! Her bayram yaklaşık 1000 km kadar yol yaparak:) Uzuun yıllardır bu böyle. Karayolları genel müdürlüğüne, Türkiye' nin yıllar bazında bölgesel olarak gelişen ve tıkanan yol bilgilerinin bölge bölge istatistiklerini verebilirim, o seviyedeyim! İzmir yolundan başlayıp, Kırkdilim' e geçer, Bolu tünelinden devam eder, Gerede yol ayrımından çıkabilirim:)

Nitekim bu bayram yine bu şekilde geçti. Bol trafikli, uzun yolculuklu, yağmurlu, sisli.. Yine saatlerce yemek yiyecek tesis aradık, bir sürüsüne gittik baktık beğenmedik çıktık. Bizim aileyi tanıyanlar ne demek istediğimi anlarlar;) Gidişte ailece tesadüfen bir park bulup kalabalık bir kahvaltı yaptık, asırlık ağaçlar altında... 

Yolların en güzel yanı sevdiğin insanlara ulaşabilmek. Beklendiğini bilmek, seni gördüğünde mutluluğu gözlerinden okunan insanlarla birlikte olmak. Bayramın geleneğini ve gerekliliklerini yaşatmak, bunu çocuklarına aktarmak...

Bu bayram blogumu takip eden, yaptıklarımı sevenler bana güzel dileklerini ilettiler, bana güç ve neşe kattılar, iyi ki varlar! 

Şu an hava değişimleri ve yorgunluktan mütevellit boyun tutulması acısıyla bu yazımı kaleme alsam da, bir an önce yorgunluğumu atıp, boynumu çevirebilip, tekrardan işlere dönmenin zamanı geldi. Bu sonbahar benim için yeni başlangıçlara vesile olacak, bunu hissediyorum! Bekle beni iş dünyası, geri geliyorum:))

Ve soranlara, merak edenlere, yazılarımın hepsini ben yazıyorum, yani Bahar Bolat.. BBTrend kıyafetlerin tamamının tasarımı da bana ait.. Şimdilik vakit kısıtından dolayı kişiye özel tasarım çalışamıyoruz, ama ileride zaman neyi gösterir bilinmez.. Öyle bir şeyler olursa haberdar ederim sizi;)

Bu arada henüz bebek gibi olsa da, blogumuzu Pintereset'te de takip etmeyi unutmayın, güzel fikirlere orada da devam ediyoruz. Aşağıda Pinterest hesabımızdan güzel örnekler var.. http://www.pinterest.com/TrendTesetturBB/

Herkese güzel bir hafta ve bol kazançlar diliyorum,










Görüşmek üzere,
BB

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumunuzu onaylandıktan sonra yayınlayabiliriz, teşekkürler.