2 Ekim 2013 Çarşamba

Mesaj kaygılı klasik siyah hırka, KIY ile

Teknoloji gelişti, mesaj göndermenin çeşit çeşit yolları çıktı. SMS ile başladığımız dijital mesajlarda Whatsapp seviyesine gelmiş bulunuyoruz. Online dünyada günde gönderilen mesajın miktarını belirlemek mümkün değil.

Peki mesajları hep online mı göndereceğiz? Yok olmaz öyle şey, yaşasın gerçek hayatın gözünü sevdiğim ilişkileri:) Aklındakini karşındakine söylemeden de anlatabilirsin... Benim görevim ise bunun yolları için fikri vermek. 




Yeni aldığım siyah klasik hırkam, lazım olduğunda işimi çok güzel görecek, biliyorum. Klasik olmak gereken bir toplantıda, klasik olmak ama aynı zamanda da sıkıcı görünmek istemediğiniz oluyordur sanıyorum. İşte burada gayet sıkıcı görünümlü yeni hırkam : 




Tabi ben rahat durmayıp bu klasik hırkayı düğmelerini değiştirip, evdeki bir kolyemi kullanarak KIY projesine dönüştürüverdim. http://trendtesetturbb.blogspot.com/2013/09/bb-trend-in-mavi-el-naksl-tunigi-ve-kiy.html bu yazımda size KIY felsefimi anlatmış, devamının geleceğini haber vermiştim. Bir taraftan KIY yapıp, bir taraftan da mesaj kaygımı hırkamın yakasına iliştirdiiim:) 

İşte :






Ben beğendim, güzel oldu.. Şimdi tez vakitte bunu bir eteğimle uydurup - ya da uyduramayıp yenisini yapıp:) - giymek var sırada. Bekle beni sıkıcı toplantı, whatsapp'tan çıktım gelmek üzereyim, sana verilecek iki çift mesajım var:))

Görüşürüz

BB

2 yorum :

  1. merhaba yeni kıy lara adım atmak içi kız kulesi kaligrafi merkezi tam da size göre ... kız kulesi kaligrafi merkezi facebook sayfasına girin görselleri gördüğünüzde ne demek istediğimi anlayacaksınız ...
    detaylı bilgi için kız kulesi kaligrafi merkezi nin sahibi 05435133455 numaralı telefonda olacaktır . 7 24 acıktır rahatsız olmaz ve yardımcı olur her daim ... saygılar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sayfanızı ziyaret edeceğim, teşekkürler

      Sil

Yorumunuzu onaylandıktan sonra yayınlayabiliriz, teşekkürler.