3 Ekim 2013 Perşembe

Mükemmel Ipad kılıfları

Uzun yıllar bilişim profesyoneli olarak çalışınca, insanın klavye ile arasında tuhaf bir ilişki gelişir. Ctrl, home, end tuşlarının yeri ve tek başına kullanılabilmesi hayati önemdedir mesela. Fn tuşu neler yapabiliyor ya da tuş aralıkları ne kadar? Eminim pek çok bilişimci, benim gibi sırf klavyesini beğenmediği için çok iyi dizüstü bilgisayarları almaktan vazgeçmiştir.

Durum böyle olunca benim sanal tuşlu cihazlarla aram çok da iyi değil, bunu itiraf etmeliyim. Elimle bastığım tuşlara ve ruh halime göre çeşitli hızlarda kullandığım klavye hızıma uyum sağlamasını istiyorum kullandığım cihazın. Yani sırf moda diye bir şeyi kullanmam biraz zor benim. Şu anda bu yazıyı, ultrabook denen ince yapılı bir Vaio ile yazıyorum mesela.. Tuşları gayet gerçek, ince, hafif hem de ekranı dokunmatik:)) Mis..

Ama biliyorum ki Ipad bir çılgınlık. Taşıması kolay, kullanımı eğlenceli. İş hayatında çokça tercih ediyoruz. Ev kullanımı için de süper, tam eğlencelik!

Hal böyle olunca, her Apple ürününde olduğu gibi, ürünün aksesuarlarına ödediğimiz para, ürünün kendisine yaklaşabiliyor. Ipad kılıfları, marketlerde en büyük aksesuar alanına sahip ürün grubu oluyor ve insanlar çılgınca kılıf alışverişi yapıyor.

Bugün sizin için, çok şık kılıflar seçtim sevgili okuyucularım. Genellikle iş hayatına uygun, tarzınızı destekleyecek kılıflar var aşağıda. Tabi iş hayatının dışındakileri de unutmadım. İlla alacağız diye bir şey yok, bakalım görelim dünyada neler oluyor? Ne demiştik bu blogu açıklarken : "dünyayı takip eden".. Hepsi aşağıda :

 Deriden vazgeçmek zor, özellikle de bu kadar güzelse


 Kırmızı olan herşey güzel olmak zorunda herhalde


Yok artık demek istiyorum:) Daha kaba da ifade edilebilir tabi, içinizden nasıl gelirse artık:)) 


 Blogumuzun takipçisi erkekler de var. Fikir güzel, tarz erkeklere göre. İş yerinde kullanmak zorunda olanlar, tam size göre 


Buradaki tüm kılıflar arasında en hayat kurtarıcı olanı budur! Açık havada kullanmak zorunda olanlar, işte karşınızda su geçirmez ipad kılıfı 


Evet o bir klasik 


Nasıl ama? 


 Tasarımcı bu modelde kesme tahtasından esinlenmiş, gayet de iyi yapmış


"İlla da puantiye"cilere 


Çok çekici, karşılaşsan almamak zor 


 Sofistike evet, ama kullanışlı olması konusunda soru işaretlerim var


İşte iş hayatına en uygun model. Hem çanta, he kılıf taşımaktansa hepsi bir arada, çok dokümanı olanlara ve kağıttan vazgeçemeyenlere de uygun 


 :)


 Biraz ağırdır bu bence..
 İşte yurt dışında çok tercih edilen bir kullanım şekli. Bizde çok yaygın değil. Ama iş akışlarını mobilize eden şirketlerde çalışanlar, bunu aklınıza not edin
 Harika
 Keşke bunun çantasını da yapsalar, rengi beni benden aldı


Muftakta olduğuna bakmayın. Küçük alanlarda çalışmak zorunda olanlara ve masasında elektronik cihazlara zarar verebilecek materyaller bulunduranlara göre bir şey.. 


Çok yalın, çok güzel.. 


 Blogger arkadaş, neon akımını yansıtmış olsa gerek burada:)
Nasıl diyorlardı? Vuhuuuuu:) 


 Kendini kitap-defter sanan ipadler için 


 Çok pahalı bir şeye benziyor?
 Mona Lisa' ya çok benzeyen birini tanıyorum, Ipad' i var mıdır acaba?


Çok alengirle uğraşamam diyenlere göre bir ürün, gayet de güzel 


Bunu çanta olarak kullanabilirim ben:)

Her şey güzel, her şey alınası.. Demek ki napıyoruz, almadan önce iyice düşünüyoruz, alışveriş canavarlığı yapmıyoruz. İçimizde alevlenen alışveriş isteğini mantıklı mantıklı tüketiyoruz:))

Hoşçakalın,

[dijital takıntılı]BB

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumunuzu onaylandıktan sonra yayınlayabiliriz, teşekkürler.