19 Eylül 2013 Perşembe

BB Trend siyah sade abiye ceket ve plise etek

Bu sıralar bir davet için hazırlık içerisindeyim. Geçenlerde indirimden çok beğenerek aldığım su gibi bir siyah plise eteğin üzerinde kullanmak için siyah kadife bir ceket hazırlıyorum. 

Kadife kumaşımı bir yerde görüp çok beğenerek almıştım. Kumaşın bir kısmını başka bir yerde kullandığım için oldukça az kalmıştı ama ben bu cekette illa kullanmak istediğimden biz çözüm yolu buldum.

Kollarının arka parçalarını ve sırt yan kuplarını evdeki imitasyon deriyi kullanarak hazırladık. Rengi birebir tutmasa da, bu ton farkını beğendim. 

Böyle güzel bir modeli arasanız da mağazalarda bulamazsınız, tesettür mağazalarında da tabi ki:)

Bakalım beğenecek misiniz ?

Etekle başlayalım :



Etek Adil Işık Night Zoom' dan , astarlı ve şifondan çalışılmış bir plise etek. Oldukça güzel bir kumaş var. Astarı hafif kumaştan yapıldığı için etek çok hafif.



Bu ceketin ilk hali, henüz fermuarı yok

Mücella Ablanın bedeni benden baya bi kısa olduğu için, ceket onda daha uzun duruyor. (Laf aramızda tipi çok tuhaf:), ölçüler 90-60-90, boy sırım ama beden boyu 3 karış:)))

Fermuar da yakıştı sanki 



Son hallerini görmek için takipte kalın, beğendiyseniz yorum da yazabilirsiniz sevgili okuyucularım ;)

BB


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumunuzu onaylandıktan sonra yayınlayabiliriz, teşekkürler.