20 Eylül 2013 Cuma

Bir abiye dantel elbise, üç farklı stil ve ben:)


Merhaba sevgili okurum,

Geçenlerde abiye seçerken asla yapılmaması gereken hatalardan bu yazımda  bahsetmiştim http://trendtesetturbb.blogspot.com/2013/09/abiye-secerken-asla-yaplmayacak-7-hata.html . Bu blogun en çok okunan yazıları arasında birinciliği hala kimseye kaptırmıyor.

Şimdi diyorsanız ki, "BB Trend Hanım madem onu yap bunu yapma diyorsun, göster bakalım ne yapalım?", işte buyurun size bana ait bir elbise!


 

Sevgili arkadaşlarım Meftun ve Çağlar' ın düğünü için hazırladığım bu elbise çok beğenilmişti. Hafif, kolay kullanımlı, rahat ve şık bir elbise. Astarında, elbisenin üst ve alt kısmında farklı kumaşlar kullanıldı. Üst kısım için elastanlı, esneyebilen penyegillerden bir kumaş, alt kısımda ise, hafif, iç göstermeyen, sentetik bir kumaş kullanıldı. Bu sayede yürürken elbisenin eteği üzerinize yapışıp kalmıyor ve moda tabirle "uçuş uçuş" duruyor. Ben eteğin içine kabarık durması için, tül tarlatan kullanmadım ama nispeten kabarık ve daha hacimli bir görüntü için öyle bir astar ile de kullanılabilir.

Bu elbiseme o düğünden sonra farklı bir proje için yuvarlak metal toplar diktim ve antika gümüş Çerkes kemerimle kullandım. Bu sırada da boyunu biraz kısalttım. Aslında topuklu ayakkabı ile yere değen bir boyu vardı.

Burada, aynı elbisenin 3 farklı kullanımı var. Buyrun siz de bakalım beğenecek misiniz? En çok hangi kullanımıyla beğeneceksiniz?

-fotoğraflar bizim oğlana ait olduğu için netlik konusunda kusurumuza bakmayacaksınız artık ;)




İlk stil : Metal toplar, deri siyah kemer ve beden kısmı bol :




Bedeni oldukça bol fakat kumaşı sayesinde akıcı bir görünümü var


Kollar da toplardan mahrum kalmasın

Yakaya dikkat !

İkinci stil : Metal toplar, gümüş kemer, metal çanta, beden kısmı bol değil ve modelimiz Mücella değil BEN! :



Gümüş renkli metal çanta kullandım





Gıdım yok diyemem:))
Bu da eşarbımın detayı için, genellikle bu şekilde kullanıyorum


Üçüncü stil :  Siyah deri kemer ve metal kolye, siyah boncuk çanta ve ben! :




Bu elbise için bu kadar yeter mi? Hangisini beğendiniz merak ediyorum gerçekten, bana yazın.

Yine bana ait bir abiye elbise, benim tasarımım bir kemerle birlikte önümüzdeki hafta burada olacak, takibe devam edin, beğeneceğinize eminim :)

[düğün davet bitmez]BB

6 yorum :

  1. Çok zarif veya bayağı incesiniz maşallah.blogunuz hayırlı olsun takibe aldım banada beklerim.amediam.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, her zaman beklerim;) sevgiler

      Sil
  2. Mücella'dansa seni görmek iyi geldi:) bi gözüm tutmadı Mücella'yı...
    Ben en çok gümüş kemerli, gümüş top düğmeli halini sevdim... çok yakışmış sana ayrıca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mücella da candır yahu, stratejik bir işi var onun:)
      Beğendiğin stil önde gidiyor birinciliği göğüsleyebilecek gibi
      Beğendiğine çok sevindim Buket'cim

      Sil
  3. yazı da bahsi geçen düğünde, bu elbiseyle neredeyse düğünün en çok konuşulan ismi olmuştun haftalarca...tabiki zerafetinin katkısı tarışılmaz...hakeden giymeli diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel elbiseler hak edenlerin düğünlerinde giyilmelidir diyorum:) O düğünde gelin bir efsanedir ki, benim elbiseye iki çift laf edildiyse de, o gelin hala konuşulmaktadır:)

      Sil

Yorumunuzu onaylandıktan sonra yayınlayabiliriz, teşekkürler.