26 Eylül 2013 Perşembe

Takılarımı düzenleyip, onlarla gurur duydum!


BB Trend hayatınızı kolaylaştırmaya devam ediyor;) İşte size hem takılarınızı düzenleyeceğiniz, hem de onlarla gurur duymanızı sağlayacak harika bir yöntem.


Hayır tabi ki bu değil

Mudo' dan aldığım kemer askısı, her şeyi amacı dışında kullanma alışkanlığım sayesinde bir takı askısına dönüşüverdi. Düşük maliyetli, işe yarar, yer kaplamayan bir çözüm: 




Üstelik bu askının bana hiç aklıma gelmeyecek faydaları oldu. Neler mi?

1- Takılarımı düzenleyince, ne kadar çok hediye takıya sahip olduğumu gördüm. Her birinin başka bir hikayesi olan, sevdiğim arkadaşlarımın, eşimin – dostumun hediye ettiği manen birbirinden değerli ve güzel takılar... Böyle güzel dostlara sahip olmakla gurur duydum ve bunu o anda bana hissettiren takılarımla da :) Hem takılarımı, hem de dostlarımı çok seviyorum, hayat onlarla daha güzel :)

2- Aslında zannettiğim gibi, o kadar da çok takıya sahip olmadığımı, takı alırken yaşadığım suçluluk duygusunu ileri bir tarihe erteleyebileceğimi fark ettim ve hemen bunun için harekete geçtim :)))

3- İşime yaramayacak olanları bir kutunun içine terk edip, "nasıl olsa bir gün bir işe yararlar" mottosuyla uzun bir süreliğine gözümün önünden kaldırdım.

4- Fark ettiğim eksiklik üzerinde, eşime bir erkeğin eşine alması kendisinin hayrına olacak mücevher türleri için kısa bir ders verip, kendisinin kişisel gelişimine katkıda bulundum.

Sevgili okurum, kim derdi ki bir minik askı bu kadar önemli şeylere vesile olacak, güzel duyguları getirip, hiç yoktan sana kendini daha iyi hissettirecek? Sen de böyle ufak düzenlemeleri arada sırada deniyor musun? Eminim sana da en az bana geldiği kadar iyi geliyordur.

İşte biraz düzene ihtiyacı olanlar için bir kaç seçenek :



Klasik tarz sevenler için güzel bir kutu



Keyfe bakar mısınız? Ben takılarımı buna assam, kesinlikle oradan gelip benim boynumda durmazlar! :)



Ayna ve dolap bir arada, güzel fikir... Notlar arasına eklensin




Umbra' nın bu iki modeli, daha Türkiye' de satışa sunulmadan, taklitleri pazar tezgahlarındaki yerini almıştı bile! Çok tutulacağını o zamandan anlamıştık:)



Şallarınız çekmecelere sığmıyor değil mi? Bu bir şal askısı ve özgürlük onların da hakkı :)



Yine çok şık bir Umbra. Bu marka aksesuar işini biliyor... Dünya markası olmak böyle bir şey



Paris' e gittiğinizde orada bulur musunuz bilmem. İyisi mi gitmeyi beklemeyin, yüzüklerinize de yazık. Böyle bir kulede olmayı hak ediyorlar caanım pırlantalar, elmaslar:)

Gözünüz parladı sizin de, hissediyorum ben, hadi hemen harekete geçin


[diamonds are not girl's best friends]BB

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumunuzu onaylandıktan sonra yayınlayabiliriz, teşekkürler.