27 Eylül 2013 Cuma

Mor abiye elbise ile BB Trend elbiselere devam


Sevgili BB Trend okuyucularım, abiye konulu yazılarımı seviyorsunuz. Ben de bunun için bol bol abiyeyi konu ediyorum, hem de öyle sürekli dışarıdan fotoğraflarla değil, bizzat BB Trend elbiseleriyle:)

Bugün yine bana ait bir elbise var karşınızda. Arkadaşlarım Dilek ve Zahit' in çok güzel geçen düğünleri için diktirdiğim bu elbisemin tasarımı bana ait. Üzerindeki işlemeyi Nişantaşı' nda aksesuar satan bir mağazadan satın aldım. Üzerinde, bakır rengi metal işlemeler de vardı, onlar içime sinmedi, çıkardım ve böyle daha iyi oldu. Elbisemin taşlanmış ipek görünümlü kumaşını ve rengini çok seviyorum. Boyu yere kadar uzanıyor. Üst kısmı dar olmadığı için çok rahatlıkla kullanıyorum.






Kemerinin tasarımı ve yapımı tamamen bana ait bir KIY. KIY' yi size http://trendtesetturbb.blogspot.com/2013/09/bb-trend-in-mavi-el-naksl-tunigi-ve-kiy.html yazımda anlatmıştım. Elbiseye biraz renk katmak istedim ve ortaya böyle bir şey çıktı. Aldığı elbisesine istediği gibi kemer bulamayanlara duyurulur. Keşke akıl edip o zaman yapımını fotoğraflasaymışım, bundan sonrasına nasip artık. Siz de yapmak isterseniz, boncuk mağazasına gidiyorsunuz, iki tane büyük boy taşın arkasına agrafları silikonla yapıştırıyorsunuz. Elbisenin kumaşından istediğiniz genişlikte uzun bir şerit dikip, deri şeridi ve hazır satılan cam boncuk şeriti kumaşın üzerine tutturuyorsunuz. En son, agrafları yapıştırdığınız taşların arkasına tekrar silikon sürüp, kumaş şeride bunları yapıştırıyorsunuz. Tamamen size ait ve elbisenize uygun bir kemeriniz oluveriyor.






Elbisenin üst ve alt kısmı blüz ve kloş bir etekmiş gibi hazırlanıp, bel dikişinden birleştirildi. Böylece üzerindeki bolluğu biraz büzgü ile eteğe birleştirmiş olduk. Yakası ise, dışarıda hiç bir yerde göremeyeceğiniz, yaka dikişi olmayan dik bir yaka. Üzerime giydikten sonra, yuvarlak yaka dikişi olmadığı için, boynumun alt kısmında bir miktar bollaşıyor ve böylece üstüme oturmasına gerek kalmadan yakası dümdüz durabiliyor.




Malum, fotoğraflarım evimizin en profesyonel fotoğrafçısı tarafından çekildiğinden çok net ve detaylı;) Yine de bir şeyler anlaşılıyor sanırım. Bunlarla da idare ederiz değil mi?

Her gönderiyi bir konuya ayırıp, sizi sıkmak istemediğimden bunu da böyle sade bitirelim. Gerçi, herkes yazıların içeriğini çok sevdiğini, sıkılmadan severek okuduğunu söylüyor. Bilmiyorum ki napsam?



 Gıdım var demiştim de inanmamıştınız değil mi?
Hayır bu kadar zayıf değilim, sakin olun, üst taraf düz, alt taraf yandan olunca böyle bi değişik olmuş:)

Abiyeler daha devam edecek. Daha önce de söylediğim gibi, çok şükür bizde düğün davet bitmez... 

Yine görüşelim,

BB

2 yorum :

  1. evet canlı halde bizzat gördüğüm için söyleyebilirim ki gerçekten çok güzel bir elbise:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Meftun'cum, zevkli insanlar beğendiğinde daha güzel bir şey yaptıklarının beğenilmesi

      Sil

Yorumunuzu onaylandıktan sonra yayınlayabiliriz, teşekkürler.