17 Eylül 2013 Salı

BB Trend turuncu mont ile mont mevsimi geldi çattı - VOL2

Her yağan yağmurda mantar gibi bir anda her köşeden çıkan şemsiye satıcılarına, bir perakende tedarik zinciri uzmanı olarak hep imrenmişimdir. Hayır o kadar şemsiyeyi nerede saklıyorsun, "Abi şunlar şurda yağmura kadar dursun mu gözünü seveyim" diye etraf dükkanlara kira mı ödüyorsun? Dünya tedarik zinciri eşrafının bizim işportacılardan öğrenecek çok şeyi var:)
İşte bugünkü yazım da bana tam bu hissi yaşattı. Yağmur yağdı yağacak ve sanırım ben ilk damla ile beraber montları size göndermiş olacağım. Uzman şemsiyecilerden bile hızlı olabilirim şu blog evreninde!
Bugün dünkü http://trendtesetturbb.blogspot.com/2013/09/mont-mevsimi-geldi-catt-vol1.html yazımda ilk kısmını yayınladığım sezon montlarının ikinci kısmı geliyor. Ama bir farkla! Bundan sanıyorum yaklaşık 8-10 yıl önce tasarladığım ve çok severek giydiğim, sonra dolaba kaldırıp (iyi ki) sakladığım bir montum var. O zamanlar bu kabak rengi çok ilginç geliyordu herkese, ama ben bayılıyordum. İçi ve dışı kendiliğinden farklı renklerdeki kumaştan dikilen bu montum, sizin de fark edeceğiniz gibi şu sıralar hem modeli, hem kumaşı, hem de rengiyle çok "trendy". Eee trendleri 10 sene bile önceden görmek herkese nasip olmuyor, ve ben bu hissi seviyorum:) 






Bu yıl ise modelinde bir değişikliğe giderek giymeyi planlıyorum. Öndeki düğmeyi iptal edip, kahverengi tonlarında deri bir kemer ile kullanabilirim. Siz de evdeki montları bir gözden geçirin bakalım, küçük değişikliklerle işe yarayacak bir şeyler mutlaka vardır.





Astarlı olmadığı için tam sonbaharlık bir lokum bu lokumm..




Kendi tasarımımla açılışı yaptıktan sonra, diğer markalarla devam edelim. Bugün de güzel parçaları sizin için toparladım :

- görseller markaların web sitelerine aittir 





Bugün her şey Zara' dan. Hem kolay erişildiği hem de sevilen bir marka olduğunu düşündüğüm için bugün geniş yer veriyorum. Yukarıdaki mont hatta pardesü "oversized" akımına göndermeler taşıyor bence. Sevenler için bire bir.





Yukarıdaki ise hafta sonlarını çocuklarla parkta, çimde veya üniversitede çimde, kafede geçirenler için ideal. Aah okul günleri, burada yer vermek bile güzel:)



Tamam bu iyi güzel hoş - da - ama BB Trend bu kadar da takip edilmez ki canım! Kabak renginden tut da yakasına kadar neredeyse aynısını yapmışlar. Belli olmasın diye de, arkasına şapka eklemeler filan:)) Neyse ki güzel olmuş, tamam hadi ben görmedim duymadım:)




Şimdiye kadar farketmişsinizdir ki, trençkot tarzına yakın bir ilgim var. Yukarıda, daha önce söylediğim gibi bol paçalı  pantolonlarla kullanılabilecek güzel bir örnek var. Üst kısmı okumadan atlayan üşengeçler için, bunun da Zara olduğunu belirtelim.

Sonbahar daha devam eder. Biz de ara ara bu konuyu tazeleriz. İçlerinde beğeneceğiniz bir şeyler vardır umuyorum.

Zara' yı da saygıyla selamlıyorum. Koooskoca dünya markasının bir BB montu referans alarak ürün üretmesi, beni ancak onore eder:))))

Yeniden yazışırız,

BB

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumunuzu onaylandıktan sonra yayınlayabiliriz, teşekkürler.